Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Misteri Ketukan Pintu

Namun pada masa itu dikatakan ada perempuan jalanan berwajah buruk dan berulat mengetuk pintu tanpa salam serta disuruh mengutip ulatnya. KETUKAN pintu tanpa salam ini bukan benda baharu.


Misteri Ketukan Pintu Di Jerantut

Misteri ketukan pintu yang sampai ke bandar ini semakin menyeramkan apabila turut melibatkan gangguan fizikal sehingga menakutkan sebuah keluarga di Taman Temerloh Jaya di sini.

Misteri ketukan pintu. Siapa pula ketuk malam-malam ini tidak reti beri salam getus hati Saiman Mursid 64 apabila waktu rehatnya diganggu tanpa sebab pada malam 17 November lalu. Misteri ketukan pintu kini menular ke Jerantut apabila kejadian terbaru berlaku di kampung Paya Embun dan kampung Perias dekat sini. Bagaimanapun setakat ini tiada pengesahan rasmi berhubung perkara itu.

Seorang suri rumah Noraidayawati Mohd Tahar 47 berkata g4ngguan bunyi ketukan pintu didengarinya terlalu k-uat di belakang rumah berhampirannya kira-kira jam 9 malam tadi. Gempar misteri ketukan pintu di Pahang pula bau busuk seperti bangkai Tidak hanya ketukan pintu ada juga yang mendakwa terlihat kelibat lembaga menakutkan selain ada kejadian di mana kanak-kanak ternampak lembaga seperti pocong dan berulang kali memberitahu ada orang datang ke rumah meskipun tiada gangguan ketukan pintu. Ada sebuah misteri ketukan pintu di Kampung Pokadulu Kota Kendari.

Seorang pekerja Majlis Daerah Sabak Bernam MDSB yang menetap di Kampung Parit 3 Sungai Burong di sini diganggu dengan. Ada warga setempat yang mengaku pernah menunggu ketukan pintu itu muncul. Nur Farzana kiri dan Nurul Farisya kanan menunjukkan pintu rumah mereka diketuk beberapa kali malam semalam.

Keluarga ini berjaya merakam kejadian ketukan misteri di rumah kediaman mereka yang terletak of Alor Gajah Melaka. Bunyi ketukan pintu yang kuat hingga mengejutkan penghuni rumah mencetuskan tanda tanya dan menjadi misteri dalam kalangan penduduk beberapa kampung sekitar daerah ini sejak kelmarin. Dia melihat jam di dinding rumahnya menunjukkan pukul 11 malam dan tanpa berfikir panjang bingkas bangun dari bilik tidur meluru ke pintu rumah.

Ketukan itu menimbulkan persoalan dengan pelbagai ulasan daripada netizen antaranya mendakwa ada individu tidak bertanggungjawab sengaja melakukan perbuatan itu. Bunyi ketukan pintu yang kuat hingga mengejutkan penghuni rumah mencetuskan tanda tanya dan menjadi misteri dalam kalangan penduduk beberapa kampung sekitar daerah ini sejak kelmarin. Selepas 18 hari menghantui penduduk di daerah ini misteri gangguan ketukan pintu rumah pada waktu malam berakhir apabila tiada lagi kes terbaharu dilaporkan berlaku.

Menurutnya dia bersama suaminya Rahim Amat 53 dan tiga anaknya. Lebih menyeramkan ketukan misteri tanpa salam itu bukan lagi hanya berbunyi di pintu rumah malah dilaporkan berlaku di pintu bilik tidur. Keluarga ini berjaya merakam kejadian ketukan misteri di rumah kediaman mereka yang terletak of Alor Gajah Melaka.

Misteri ketukan pintu hantui penduduk. Kali ini kejadian yang sama berlaku apabila seorang. SABAK BERNAM - Penduduk di beberapa kampung di daerah ini diselubungi misteri apabila mendakwa diganggu dengan bunyi pintu rumah mereka diketuk tanpa salam sejak kelmarin.

By Azhafizah MN - Sunday November 22 2020. Misteri ketukan pintu ketuk memori hantu susu. Baru baru ni satu kisah misteri viral.

Merungkai misteri ketukan pintu. BUNYI ketukan pintu yang kvat hingga mengejutkan penghuni rumah di beberapa kampung sekitar Sabak Bernam sejak beberapa hari lalu masih menjadi teka-teki. SABAK BERNAM Misteri bunyi ketukan pintu rumah terus mengh4ntui penduduk di Sabak Bernam semalam.

Pintu hadapan rumah Anuar diketuk beberapa kali dengan kuat dalam kejadian pagi kelmarin. Misteri Ketukan Pintu Rumah DiTengah Malam. Selepas 18 hari menghantui penduduk di daerah ini misteri gangguan ketukan pintu rumah pada waktu malam berakhir apabila tiada lagi kes terbaharu dilaporkan berlaku.

SABAK BERNAM Misteri bunyi ketukan pintu rumah terus mengh4ntui penduduk di Sabak Bernam semalam. Kejadian tersebut dialami penduduk di Jalan 4 Jalan 12 Jalan 78 dan beberapa jalan lain di Pandamaran Jaya di sini yang menjadi lokasi baharu misteri ketukan. Ianya menjadi tular di laman sosial media apabila kejadian itu dikongsikan sendiri oleh penduduk Kampung Batu 37 Batu 38 Kampung Tengah dan Kampung Banting di Sabak Bernam.

Misteri ketukan pintu tanpa salam ini pengalaman penduduk kampung. Misteri ketukan pintu rumah dari pukul 11-3pagi di sabak bernam. Selepas ketukan misteri di Sabak Bernam kejadian aneh itu turut dilaporkan menghantui penduduk di Alor Gajah Melaka dan Klang Selangor.

Penduduk di beberapa kampung di daerah ini diselubungi misteri apabila mendakwa diganggu dengan bunyi pintu rumah mereka diketuk tanpa salam. Misteri bunyi ketukan pintu kediaman yang berpindah dari Sabak Bernam Selangor ke daerah ini sejak minggu lalu kian menggusarkan ramai penduduk. Takutlah dengar kata dia dah sampai Gombak.

Ketua Polis Daerah Sabak Bernam Superintendan Agus Salim Mohd Alias ketika dihubungi mengesahkan perkara itu. Misteri bunyi ketukan pintu kediaman yang berpindah dari Sabak Bernam Selangor ke daerah ini sejak minggu lalu kian menggusarkan ramai penduduk. Ada ketukan slow ada.

Ketukan itu menimbulkan persoalan dengan pelbagai ulasan. KUALA SELANGOR - Misteri ketukan pintu tanpa salam yang sebelum ini menghantui penduduk di beberapa kampung di daerah Sabak Bernam mula merebak ke Tanjong Karang dan Kuala Selangor hingga menimbulkan ketakutan kepada penduduk setempat. Macam mana ni kata seorang murid perempuan tahun tiga di sebuah sekolah rendah di Keramat Kuala Lumpur kepada murid-murid yang lain semasa sedang beratur di depan bilik darjah untuk persediaan pulang ke rumah.

Gangguan ketukan pintu misteri berakhir. Jika sebelum ini misteri ketukan tanpa salam hanya berlaku di pintu utama rumah namun kini menyasarkan pintu bilik tidur. Misteri ketukan pintu tanpa salam yang menghantui penduduk di beberapa kampung di Kuala Selangor kini didakwa sudah sampai ke Port Dickson PD Jika sebelum ini tular dengan kisah insiden misteri ketukan pintu di Sabak Bernam yang masih menjadi tanda tanya penduduk mengenai kejadian tersebut.

G4ngguan mist3ri itu turut menjadi perbualan hangat netizen di Facebook sehingga menarik perhatian seorang wanita untuk berkongsi pengalaman s3r. Sejak zaman penulis masih kecil lagi sekitar tahun 1995 sudah terjadi misteri seperti itu. Misteri ketukan pintu ketika malam hari tersebut dipercaya sebagai ketukan setan yang terusik bagi warga setempat.

KUALA SELANGOR - Misteri ketukan pintu tanpa salam yang sebelum ini menghantui penduduk di beberapa kampung di daerah Sabak Bernam mula merebak ke Tanjong Karang dan Kuala Selangor hingga menimbulkan ketakutan kepada penduduk setempat. Kejadian ketukan selama tiga malam bermula 27 Disember lalu di rumah didiami seorang ibu tunggal orang kurang. Seorang suri rumah Noraidayawati Mohd Tahar 47 berkata g4ngguan bunyi ketukan pintu didengarinya terlalu k-uat di belakang rumah berhampirannya kira-kira jam 9 malam tadi.

Aneh tapi nyata ketika ketukan terjadi ternyata tidak ada orang yang. Penduduk kampung Paya Embun Suhaila Mohamed 35 berkata pada 735 malam semalam dia berada dalam bilik bersama dua anak manakala seorang anak perempuan berada di ruang tamu menonton televisyen. Bunyi ketukan pintu misteri yang berlaku di daerah ini sejak seminggu lalu masih tidak menunjukkan tanda bakal berhenti apabila gangguan itu masih berterusan hingga menakutkan penduduk.


Misteri Ketukan Pintu Hantui Penduduk


Misteri Ketukan Pintu Redakan Stres Orang Selangor


Misteri Ketukan Pintu Hantui Penduduk


Posting Komentar untuk "Misteri Ketukan Pintu"